Soluționare plângeri

Plângerile clienților sunt preluate, înregistrate și analizate, urmărindu-se aplicarea corectă a prevederilor legale, astfel încât orice neîntelegere să se poată încheia amiabil, în timp util și în beneficiul clientului. Concluzia rezultată în urma analizării plângerii  va fi comunicată în scris, în termenele stabilite legal.

În cazul în care plângerea nu a fost soluționată pe cale amiabilă, solicitanții se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) în vederea declanșării procesului de soluționare.

  • Adresa ANRE: Str. Constantin Nacu 3, Sector 2, 020995 București
  • Telefon: 021 327 81 74 / 021 327 81 00
  • Fax: 021 312 43 65
  • Email: anre@anre.ro

Conform prevederilor specificate în contractele de furnizare energie electrică și gaze naturale, părțile se pot adresa instanței judecătorești competente sau pot apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor.

Activitatea de soluționare a plângerilor (energie electrică):

Activitatea de soluționare a plângerilor (gaze naturale):

Legislație:

Vimetco Management Romania S.R.L.

Departament Energie

București, Sectorul 4, Splaiul Unirii, Nr. 64, Etaj 1

Telefon: 021 408 35 00
Fax: 021 408 35 82
E-mail: energie@vimetco.ro

Program de lucru: Luni-Vineri: 8:30-17:00